no one can hurt you without your consent

Precis kommit ut ur duschen, känner mig rätt pepp på livet och njuter av david guetta - titanium som går på repeat. Allt rullar på som det ska och har äntligen kommit igång med träningen igen, tror även jag lyckats införskaffa mig ett jobb och det är mycket roligt inplanerat för december månad!  Tänkte även dela med mig av mina tankar runt Ricinolja, dvs laxeringsmedel som man även kan massera in i hårbotten för att öka hårväxten. Jag har prövat i 1,5 månad och ser tyvärr inget resultat mer än den vanliga centimetern som ska växa. Det sägs alltså att håret ska växa upp till 4-6 cm/månaden. Det funkade inte på mitt hår! Så idag har jag bokat tid för hårförlägning. Helt galet vad skönt det ska bli att kunna sätta upp håret utan att det ramlar ner och att kunna styla det på andra sätt än bara platta ner det! Passar på att bjuda på två gamla bilder som jag faktiskt hittade här i bloggarkivet, som är tagna precis innan jag klippte kort för första gången!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0