2011

Eftersom att jag ligger hemma och är sjuk, dvs inte har något bättre för mig, tänkte jag slänga ihop lite bilder ifrån 2011!
Det är trotsallt nyår redan på lördag, helt galet vad fort tiden har gått!

2011 invigdes i Skåne Län, där vi gjorde det sista man tänker att man gör i just Skåne, vi åkte skidor!
Upp och ner i samma backe hela dagen. Men med trevligt sällskap blev det en toppen dag!

Tog en sväng till köpenhamn, konstigt nog är detta enda bilden därifrån? Som dock är tagen innan danska gränsen? Helmysig dag förutom att en shopaholic som jag, inte borde befinna sig i köpenhamn utan pengar! 

Stylist SM final i Göteborg

Fick spela barbie åt Jana och dra på mig världens nackspärr efter fotograferingen med Patrick (Det var ingen fläkt som fick mitt hår att flyga...)

Invigde sommaren med att åka ner ännu en sväng till Skåne för Siestafestivalen, en riktigt härlig vecka med massa goa människor!

Impuls kvällsdopp

Plusawards

Avslutning i smögen, hel positiv kväll med många goa skratt!

Min andra tatuering tog plats på armen!

Tog ännu en sväng till Skåne och Åhus där det blev ett par toppen dagar fyllda med underbara människor!

Midsommar i Kungshamn/Smögen

PEACE&LOVE - åkte för ovanlighetens skull uppåt i landet för ännu en festival. Grym vecka med underbara människor!

Tog en sista minuten tripp till Bulgarien och Golden Sands där det bjöds på sol, värme, roliga polacker och snygga tyskar? hmm

Åhus Beachhandboll - 3 galna dagar

Var snyggast i spegelhuset på Liseberg... haha eller..

Besökte även Turkiet, en galen vecka fylld av twister, nattdopp, tattoos, sol, bad, impuls, äventyr och trevligt sällskap!

Efter en natt i Sverige åkte jag tillbaks till värmen, Rhodos! Träffade på Marcus från linköping som bjöd på Champagne och Musslor. Rolig vecka med massa äventyr!

Efterlängtad klassfest med övertaggade brudar!

Sen har vi alla hundra kvällar utan riktigt bildbevis, kanske bjuder på några mobilbilder någon dag!
Nu ska jag sova! natti på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!

2011-12-28 @ 14:21:47
URL: http://secondstore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0