now and then it's good to pause in our pursuit to happiness and just be happy

När jag var yngre undrade jag varför de alltid sa i filmer att skor & väskor är en kvinnas bästa vän, jag som inte var ett dugg intresserad av varken skor eller väskor. Nu förstår jag vad de menar. Trots att jag inte är i behov av något av det är det alltid det jag dras till av någon anledning.
Så om någon skulle se mig just nu, med min gröna funkis tshirt från peace&love och mina nya kilklackar, bänkad framför kung fu panda 2 (som blev uppskjuten p.g.a. julklapps shopping över internet) kan man nog undra vad den människan skulle tro... Men faktum är nog att jag måste ha gått och blivit skogalen någonstans på vägen. Idag inhandlades nämligen tredje paret klackar på 2-3 veckor! Och som julklapp blir det en tur till ikea för att inhandla bl.a. hyllor att ställa alla mina skor på.. (fick ett litet raseri utbrott när mamma slängde alla skor i en sopsäck & in i klädkammaren hehe). Så ja, där har ni dagens onödiga information! natti

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0