friday i'm in love

Fredag, men endå lika stressigt som alla andra dagar denna veckan, känner mig påväg till en rejäl förkylning, nyser, hostar, snorar, ah u name it, så idag blev det ingen skola för mig. Med tanke på instruktörsjobben är min största rädsla just nu att bli sjuk! Trots detta ska jag ner till stan om några timmar för att springa några ärenden och träffa efterlängtade Rebecca en stund eftersom jag inte hann det igår. Efter det ska jag iväg till gymmet för Zumba Party Release och sedan avsluta fredagen hemma hos min syster genom att leka frisör och färga hennes hår och bara ta det lugnt! Imorgon blir det iväg till Orust för att fira några vänner till Anna, varav en träffade vi första dagen nere i Alanya i somras, så det kan nog bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0